misslyckad

Imorse väckte jag emmy klockan 9 (kunde inte somna om för jag började tänka på debatten imorron) med en rosa hårrulle som jag kanstede på hennes huvud. Hon vile inte vakna när jag sa "GODMORNING SUNSHINE". Typ klockan 7 vaknade jag av NÅGON SPECIELL (kan det kanske vara linn?) dammsugade sitt rum? Klockan 7 på morgonen? Whaaaaat?



Idag har jag:
-Vaknat klockan 7 av en dammsugare.
-Kommit på att cissi fyller år idag! Grattis :D
-Krossat 3 glas.
-Gjort en äcklig sallad som jag äter till lunch.
-Gruvat mig inför debatten imorgon. Vi ska ha en debatt för alla sjuor och föräldrarna på skolan imorgon på dagen och på kvällen....
-Leteat genom hela huset efter busspengar som inte fanns.
-Inte lyckats med någonting. Helt enkelt.

Det enda jag är förvånad över är att jag har lyckats krossa tre glas. Det är bara jag som kan det.
Nu måste jag snabba mig, för snart gittar jag till stan!

Kommentarer
Postat av: linn

HAHAHAHAHAHHA!

2010-09-15 @ 13:03:08
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: CISSI

tack :D

2010-09-15 @ 15:32:42
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0