bättre på plats än genom teleefooon

Idag har jag haft fullt upp. Har varit på stan (gjorde mig klar på 15 min, personligt rekord) och kollade på lite kläder som ändå inte har råd att köpa. Men det skadar inte att drömma. Efter det for jag och några fler och tittade på Emmys teaterföreställning. Hon var kanonis! Sen for jag till Kårne och sen blev det middag. That's it!





Ni som undrar så äter jag en skiva mozarellaost (den godaste osten som finns!!!!) på bild nummer 2.

Ikväll ska jag vara med lite dudes. Kvällens plan:

1. Fara till Rebecka och titta på Taken.
2. Fara hem till mig och spela med andra ord.
3. Äta nått.

Blir jättekul! Nu MÅSTE jag städa mitt rum, men först kommer ett till inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0