fira frida

Ikväll ska jag, cissi, michelle och fanny fira frida som fyllde 17 i onsdags (!!!). Kvällen/eftermiddagen börjar på stan där vi köper en present till frida, sista minuten som alltid (brukar bli bra ändå), innan vi far till Tatung och förtär lite god mat. Kvällen kommer fortsätta med eventuellt bad i fridas jacuzzi, fika och mys. Kommer bli jättebra!

Min outfitos just nu är:



Mönstrad jumpsute från bikbok, svart kavaj från H&M, flätat skärp från Linns rum (hehe), strumpbyxor från H&M.



Till sist måste jag be om ursäkt! Varför boggar jag inte mer fär att pleasa min få läsare? Det kan jag inte svsra på, men hang in there, kanske får mer inspiration snart!

Ska fixa klart allt som måste fixas innan jag sedan löper ner till busshållsplatsen. Ha en trevlig kväll, banne mig!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin byxdress! :)



Skrna från Nelly (Metric) är supersköna! Det är konstskinn bakom dragkedjan, så den känns inte alls :)

Tåöppningen är inte speciellt stor, är nog bara mina tår som är långa o smala o sticker fram (haha, vad fult det lät då!) Jag glider itne omkring något i dem, sitter otroligt bra för att vara ganska så billiga :)

2011-04-10 @ 19:12:03
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: CISSI

bloggaa

2011-04-25 @ 19:12:13
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: rebecca

blogga

2011-05-02 @ 18:05:44
URL: http://rebeccalindskolds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0