rädd och ensam

Kvälen har spenderats med mig, mig själv och jag eftersom alla var upptagna (sen när började alla boka allt 7834893 år i förväg??) och resten av familjemedlemmarna skulle på julbord och fest. Kul liv jag lever. När jag tänker efter så var det nog lika bra, efterosm jag är helt utmattad av dagens utmaningar. Nu ska jag se ett par avsnitt av SATC innan jag kastar in handduken för dagen. Imorgon tar jag tjuren i hornen och gör... eh.... något.
Lägger upp en trevlig bild såhär på kvällskvisten. You are welcome.

Kommentarer
Postat av: CISSI

kolla på walking dead, så lättar det nog upp stämningen lite och du slipper vara rädd ...



... NOT!!!! jag o pierre har just sett klart s02e01 så jävla spännande med hjorten i slutet

2011-12-03 @ 00:06:34
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Undrar om du har några plagg kvar från din bloppis?

Hör gärna av dig på min mail: [email protected]

Mvh Linda

2011-12-03 @ 15:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0