En viss cecilia har önskat ett kollage med nyårsklännigar:

"kan du göra ett kollage med tips på nyårsklänningar? har kollat igenom hela nelly o asos, hittar 0, kan du göra ett inlägg med klänningar från lite andra sidor?

tack på förhand

mvh
ditt fan, cecilia"

Ofc kan jag göra det! Jag har sparat en massa bilder på klänningar som åtminstone jag skulle vilja ha, så nu fattas bara att pluppa ihop allt till ett kollage. Jag gör det ikväll eller imorgon, beroende på om min huvudvärk försvinner....



By the way, mina vänner, så sög min nya mascara. Ögonfransarna blev långa, men klumpiga och tjockare längst ut i topparna ä längst in och fibrerna som borstas på far överallt och kliar. 1 av 5 toasters.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0