Tre saker....

Kör på med en till "3 saker som du kanske inte vet om mig".

1. Jag är jätterädd för att råka spola med öppet lock på toan.
Jag såg på något program någon gång (kan ha varit mythbusters) där de sa att om man spolar med öppet toalock kan bakterier från toan flyga omkring i rummet och sedan landa på ens hygienartiklar! Hur äckligt är inte det??? Sen jag såg detta program har jag varit helt paraniod! Tänk att bajspartiklar kan landa på ens tandboste?! Äckligt.

2. Jag är en slav för vanor.
På kvällen måste jag till exempel först: titta på teve. Sen, när jag ska sova, MÅSTE jag gå på toan innan. Även om jag egentligen inte behöver, annars kan jag inte sova. Om jag till exempel är med någon kompis och jag inte hinner titta på teve innan jag ska gå och lägga mig så blir jag mörkrädd. Hur det kan bli så har jag ingen aning om. Det är bara nått som har blivit.

3. Jag har varit kass på alla sporter/aktiviteter jag gått, utom volleyboll.
I mitt liv har jag gått: Innebandy, fotboll, klättring, ridning, friidrott, scouterna (HEHEH) och volleyboll. En dag kan jag bara stanna i utveckligen helt och efter typ 1 år utan utveckling slutar jag. Så har det varit i hela mitt liv. Först slutade jag volleyboll av precis samma anledning, men efter extremt mycket tjat av pappa och Linn, så testade jag och nu går det! Jag säger inte att jag är bra BRA, men jag är hyfsad. Nu är det bara en tanke som gnager i mitt bakhuvud: När ska jag sluta utvecklas?. Det återstår att se!



2 bilder från julafton (som inte har någon koppling till inlägget alls) får pryda detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: linn

Du är inte bara hyfsad :O du är jättebra!

2011-03-23 @ 17:23:49
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var inte så hård mot digsjälv!

2011-03-25 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0