beställning

Jag har börjat falla tillbaka i gamla fotspår med tanke på uppdateringen, men hang in there! Det blir bättre! Idag vaknade jag klockan 7 och kunde inte somna om. Snacka om att inte kunna sova bort dagen hehe...

Men nu till saken:



Detta ska komma hem till mig vecka 22 tror jag det blev. En orange bikini kommer ju inte sitta fel i sommar. 100 katshing's för en komplett bikini är ju billigt, men det fanns bara storlek 34 på underdelen, så om de kommer passa återstår att se...

Sen började jag fundera om hur folk skulle reagera om man körde segway till skolan? Vore jättekul. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Emmy

NICE!

2011-05-07 @ 14:56:49
URL: http://emmynorlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0