dagen har sugit

Som rubriken lyder: dagen har sugit (bortsett från mina nys skor det vill säga). Bered er på ett långt inlägg.

1. Idag har jag haft 3 prov.
Dagen började 8.15 med NO-nationella. Jag var sjuk när man egentligen sulle göra det, så jag gjortde det idag. Sen hade vi sångprov på musiken. Jag hatar att sjunga seriöst bland andra personer (eftersom jag sjunger bättre oseriöst än seriöst) och nu var jag tvungen att sjunga i en mic innan jag lyssnade igenom min ack så vackra sång med min lärare. Jag lyckades skrapa ihop ett VG och a lot of shame. Sen var det bara att löpa till hemklassrummet för att göra nationella matte. Det ahr jag ingen kommentar om.

2. Jag har extrem hosta.
Idag har jag hostat så jag nästan spytt flera gånger. Jag skämtar inte, jag har nog aldig haft så mycket hosta under hela mitt liv än vad jag har just nu. Attans förkylning.

3. Jag har tappat saker hela dagen.
That's it. Min motorik har från och med försvinnut helt. Jag kan inte ens hålla i en osthyvel längre. Jag ska inte komma in på ALLT jag har tappat, men det är ovanligt mycket, ovanligt ofta.

4. Jag måste plugga el-kemi.
Imorgon är det NO-prov om elkemi och för en gångs skulle känner jag mig helt vilsen inom NO:n. Totally cereal. Varför ska man kunna att ett laddningbart batteri kan kallas "ackumulator"? Vet ej.

Det var det. Jag är förvånad att du ens har orkar läsa igen allt, så grattis. You made it. Nu MÅSTE jag ta tjuren i hornen och plugga, även om jag absolut inte vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0