hola mes amigos



1:a bilden är från emmys facebook, 2:a bilden är från pias blogg.

Gärdagen var hur kul som helst! Linda lagade MEGAGOD mat allt var kanon! Tyvärr så blir det inga fler bilder. Jag hade med mig kameran, men när jag kom fram slog det mig att jag varken hade atterier till blixten eller minneskort så det sket sig. Så kan det gå. Jag trodde också att alla skulle klä ut sig så jag la ner mycket kärlek och arbete på min mustach och sombreron som jag gjorde av tidningspapper, tejp och en H&M-kartong. Inte så snyggt men jag såg ut som en mexikan iaf.

Kommentarer
Postat av: agnes

*mis amigos:(

2011-05-28 @ 17:53:01
Postat av: FRIDA

HAHAHAHHA

2011-05-28 @ 18:43:56
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0