im back! (igen)

Jag måste skärpa mig. Att bara sluta blogga såhär utan förvarning är helt oacceptabelt av mig. MEN sånt är livet. Dessutom har jag en orsak: Jag tappade lusten att blogga i några dagar, sen när jag skulle blogga igen gick hårddisken på min dator sönder. Buhu till mig. Och till er som fick klara er utan mig ett tag. Som sagt, så gick hårddisken sönder och på grund av det så försvann alla bland annat alla mina bilder (för vem har hört talas om backup, höhö...) Okej, det är klart jag vet att man ska göra backup, men det blev liksom aldrig av. Nog om det.

Get ready for total domination, folks, im baack.

Kommentarer
Postat av: CISSI

stronger thaaaan eeeveeer

2011-05-04 @ 19:00:39
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0