jogging

Jag har aldrig tänkt på hur himla härligt det är att springa i skogen såhär på kvällskvisten(?). Faktum är att jag nästan nyss (har hunnit duscha och lite diverse dock) kom hem från en joggingrunda. Nu tänker ni säkert: "Vaa? Sen när började mimmi springa?". Och svaret på det är: Igår. Jag började springa igår. Jag vet inte ens om man kalla det att "börja springa" eftersom jag bara har gjort det två gågnger hittills, men jag har betämt mig för att nu ska jag fortsätta. Det skulle dock inte förvåna mig om jag bestämmer mig för att sluta imorgon.



Nu ska jag titta på några avsnitt av the big bang theory (smart is the new sexy....hehe) innan jag ska knyta mig. Säger man så? Knyta sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0