just det ögonblicket.....

..... då jag skrev detta tidsinställda inlägget bliev jag förföljd av en fluga som inte vill ge sig. Jga hatar flugor. När jag ändå håller på och klagar kna jag skriva ett hiss-och-dissinlägg. Så vi börjar med hiss:

MIMMI HISSAR: Mina naglar.
Det är igentligen inte själv naglarna som jag hissar, det är mer min tjurskallighet som är bra. Jag har nämligen klöst på mina naglar i hela mitt liv och har sällan kunnat ha dem ens lite långa eftersom jag klöste ner dem direkt de blev lite längre än vanligt. Men nu, NU har jag slutat (nästan) helt och de växer så det knakar! Jag är så himla lycklig! Hehe.

MIMMI DISSAR: När matsedeln på skolan ljuger.
Jag antar att de gflesta håller med mig. Man kan läsa i norran att det står typ: "krämig kycklingsoppa" och sen när man ska äte lunch på skolan innehåller den typ 2% kyckling. Eller som det var idag att det stod att det skulle vara fish'n'chips. Det vi bjöds på var torra helt vanliga svenska fiskpinnar med mosade potatisklyftor. Jag blir förbannad.


Så ska de se ut.

Kommentarer
Postat av: agnes

inte var det nå fel på fiskpinnarna.. skyll på att det var fiskpinnar och inte fish and chips som det stog:( det var gött annars

2011-05-09 @ 17:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0