nytt: lite underkläder

Jajemen! Livet leker. Fick pengar igår, linn var skyldig mig (har fått tillbaka nu), 3 underkläder för 2 H&M, har inte lika ont i tänderna längre. Så ska det va! Däremot glömde jag kostet hemma, men då räddade linn mig med sitt! Ja, som sagt, så var det 3 för 2 på H&M.





Alltså: beige bandeau, svarta pantyhoes, 3-pack trosor. Jag vet att ni tänker: "Åh, 3-pack. Fattigt." Håller med, men dessa är nog de skönste trosor jag någonsin har använt i hela mitt liv. Suck on that. Strumbyxorna räknades tydligen egentligen inte som underkläder, men med min charm så blev det fixat. HEHE. Okej, det var egentligen ett missföstånd som gjorde att jag fick dom gratis, men det kan bli en hemlighet mella mig och alla mina bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0