så himla förbannad

Idag har allt varit helt fine. Har fått prata lite om betyg och allt såg bra ut, tills nu. Jag har fått veta att jag fått sommarjobb. Det blir på ett pensionärshem.  Jag kan ju inte säga tat jag hatar pensionärer, mina mor- och farföräldrar hatar jag ju inte, men jag vill banne mig inte jobba där de bor? Jag har till och med ett starkt minne av att jag inte ens kryssade i vård-rutan när jag fyllde i blanketten! Jag funderar på att tacka nej nu på momangen, men som tur är så känner jag mig själv och jag vet att jag kommer vilja ha pengarna. Men ändå. Vill ABOSLUT INTE jobba där.



Nu ska jag göra läxa (typ den sista under hela grundskoletiden (halleluja) och sen ska jag beställa shortsen från gina. Om jag kan bestämma vlken storlek jag behöver + om man kanske får cameltoe av dem. Men det återstår kanske att se??

Kommentarer
Postat av: FRIDA

hatar också gammla .. de är läskiga!! Men bannemig jag städade förra året det var fan i mig inte kul

2011-05-25 @ 15:57:20
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/
Postat av: Rebecks

Det är bara 3 veckor och du kommer att ha tid att träffa kompisar på kvällar, det är inte så farligt ;)

2011-05-26 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0