the walking dead

Nu har jag sett hela första säsongen av The Walking Dead. Jag håller på att dö. Jag blir själv en zombie. Det var ju bara typ 7 avsnitt? Nu ska jag vänta på att hela säsong 2 kommer ut innan jag börjar titta på den, eftersom det är jobbigt att måsta avbryta mitt i alltihop och vänta på nya avsnitt. Cissi, tack för tipset!

Nu ska jag fortsätta säcka framför datorn. Jag måste rent säga att jag riktigt lever livet när jag har lov (sarkasm). Men ikväll blir det andra bullar när jag ska på halloweenfest! Vad jag ska klä ut mig till får ni se senare.....


Kommentarer
Postat av: CISSI

jag har bäst smak på serier!!!!! vi är på avsnitt 6 på första säsongen

2011-11-04 @ 16:00:03
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0