varför kan det inte vara soligt ute så man kan ha solbrillor och se cool ut?

Idag har jag varit hemma från skolan. Har västa ångestattackerna hela tiden. Nu tänker ni säkert: "Åh, vilken attentionwhore som skriver det på bloggen! Åhhhhhhh... synd om DIG DÅ!", men jag måste ju skriva sanningen! Don't feel bad for me.

Här har ni däremot en anledning till att tycka synd om mig: Jag har inga pengar kvar och jag vill köpa ett par übercoola solglasögon som man ser riktigt badass ut i, men ändå fashion-forward. Fattar ni? Typ som Elin Kling på denna bild:

Jag lägger typ alltid upp biler på henne, men ingen kan hindra mig! Hon har ju banne mig snygga kläder....

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Jag måste vara den enda som tycker elin kling har tråkiga kläder hahah!

2011-11-07 @ 17:27:30
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0