i nöd och skuld

Sitter och tittar på I nöd och skuld (engelska lyxfällan) i brist på annat att göra. Jag kommer säkert måsta vara med i det direkt jag har pluttat hemifrån. Faktum är att det inte skulle skada att vara med typ.. imorgon?
Denna dimmiga oktoberdag bjöd inte på mycket gott. Har varit så grymt trött hela dagen, även om jag fick mer sömn än vad jag brukar behöva. Rackarns. Dagens enda plus måste vara skolmaten idag. Jag verkar typ vara den enda som gillade den, men den var GOD SOM ATTAN. Kyckling i nån sås som smakade lite svamp (även om den inte inehöll svamp).
Som ni alla förmodligen vet så ör det rea på nelly.com och jag har hittat lite godingar. Ovan ser ni en av dem!

Kommentarer
Postat av: Fritte

Vi behöver mer än lyxfällans hjälp! Vi behöver en rik man för att klara oss..

2011-10-24 @ 16:16:17
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0