lite svar del 2

ett land du vill besöka?
-USA eller Frankrike. Tänk så himla kul att bo i New York eller Paris och måsta klä upp sig för att få gå in i butiker som Dior och Prada, fika macarons, läsa sig asbra engelska/franska och chillapilla. Leva lite som Carrie Bradshaw i SATC.


drömjobb?
- Vara personlig stylist, få jobba backstage på modevisningar (smink eller kläder) eller arkitekt. Så himla kul att gå förbi en stor byggnad i något annat land och kunna säga: Titta, det där har jag konstruerat!

något du är riktigt stolt över?
-Jag är inte stolt över mycket här i livet. Okej, jag skämtar, men jag har inte tänkt på det så mycket. Jag är ledsen men jag kan inte svara!

din bästa egenskap
-Vad svåra frågor ni ställer! Jag har ingen aning. Spendera pengar jag inte har, typ. Fast den är ju inte så bra....

har du gjort något opassanade offentligt? (fisar gills inte)
-Haha, tja jag kan ju alltid berätta om den gången jag och några kompisar moonade för en massa bilförare i Ursviken...

har du några tvångstankar?
-Jag måste snurra på pennan ett varv innan jag kan skriva en ny mening. Typ det. Har gjort det i hela mitt liv och kan inte sluta....

favoritdjur?
-Mitt favoritdjur måste nog vara råttor. OMG tänker ni säkert nu. Men ge dem en chans. För några år sedan fick jag min 7:de och 8:de råtta. Jag och linn har delat på dem typ alla år, men sedan fick jag egna. De är jättelojala, gosiga och lättskötta. De två sista, som jag var tvungen att sälja pga att jag blev allergisk, var HUR SÖTA SOM HELST. De kom om jag kallade på dem, om jag klappade händerna i golvet började de busa med mig och de ville vara med mig hela tiden. Om jag inte hade varit allergisk hade jag utan tvekan haft 2 st nu också.



bästa bloggen?
- Elin Klings blogg. Hon har så grymt snygg stil och lever det glada livet.

bästa affären både på nätet och i verkligheten?
-I verkligheten vet jag inte riktigt. Jag föredrar faktiskt att handla på internet. Men om jag måste svara så blir det nog Bikbok eller Monki (även om monki inte finns i skellefteå....) På nätet ligger nelly och asos på delad förstaplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0